Epson Colorworks TM-C3500 CoverPlus overzicht

U wilt uw printer garantie verlengen?
Met de CoverPlus pakketen van Epson kunt u uw Epson ColorWorks TM-C3500 jarenlang zonder zorgen blijven gebruiken.

U kunt de gewenste duur en vorm van de garantie verlenging aangeven bij uw offerte aanvraag.

Soorten garantie

Alle Epson ColorWorks printers zijn standaard voorzien van 1 jaar fabrieksgarantie. Met de CoverPlus pakketten kan deze garantie verlengd worden. Voor de afhandeling van de standaard en CoverPlus garanties bestaan er verschillende services types.

RTBS (Return to base service)

Dit service type is de meeste bekende en voordelig service. Bij dit service niveau dient uzelf het defecte apparaat op te sturen voor reparatie. Na reparatie wordt deze weer naar u teruggestuurd.

OSSE (On Site Service Engineer)

Dit service type wordt voornamelijk gebruik bij apparaten welke lastig te verzenden zijn. Printers met dit service niveau worden op locatie gerepareerd. Bijkomend voordeel is dat de printer op deze manier korter stil staat.

OSSW (On Site Service Swap)

Bij bedrijfskritische processen is stilstand al snel een probleem. Voor deze gevallen is het SWAP service niveau de beste oplossing. Bij dit service niveau wordt de printer omgewisseld voor een andere van hetzelfde model. Let wel op! De vervangende printer is een permanente vervanging, de oude komt niet meer terug.

Coverplus garanties

Wat mag u verwachten van de reparatie onder garantie of tijden de CoverPlus termijn?

Hoe snel is mijn printer gerepareerd?

Bij RTBS streeft Epson er naar om de printer binnen 5 werkdagen gerepareerd retour te sturen. Dit is echter geen garantie, het kan zijn dat dit door omstandigheden langer duurt. Neem in dat geval telefonisch contact op met Businesslabels om eventuele tijdelijke oplossingen te bespreken.

Bij OSSE en OSSW meldingen voor 15:00 wordt er binnen 1 werkdag contact opgenomen om de repatie in te plannen. Deze afspraak wordt in 80% van de gevallen binnen 2 werkdagen ingepland.

Wat wordt er niet gedekt in de garantie?

Schade aan de aparaten door het niet juist gebruiken van het apparaat of schade tijdens eigen transport, laten vallen of reparaties door een niet geautoriseerde partij.
Garantie afhandelingen geld niet op Installatie, netwerk en driver support.